Friday, December 12, 2008

My Life Is Precious



Terima kasih kerana menghadirkan diri ke blog aku yg x seberapa mewah ni , wild wild west..cam pernah dgr je ayat tu kt tv , cis..so , biar aku cite serba sedikit pasal aku..mane la tau tiba2 kluar soalan sejarah tnya pasal TebuWan , senang la kn..aku ni simple , ordinary man..heh , tinggal dkt area2 ulu klang , tp x la bpe ulu sgt..working , seorang yg handsome..macho , tampan , bergaya (cis! sape yg taip puji2 aku ni?!) guro je..x kn nk tunggu musim kemarau bru nk bergurau , actually..x de yg menarik pn nk cite pasal diri aku ni , aku harap2 sgt dpt jumpa duit 2 juta cam dlm cite jutawan fakir..wahahah , tu je mission hidup aku (ampeh tol) aku syg beliau , aku syg family aku , aku syg kwn2 aku , aku syg kucing aku , aku syg jiran2 aku , sape syg aku? ceh..x de sorang pn syg aku , haha..smpai sini je aku nk menaip , mata aku pn dh sepet2 ni menahan ngantuk..so , kalo ada sebarang pertanyaan..jgn malu2 contact balai raya berdekatan

No comments: