Tuesday, February 3, 2009

Music


Music , satu mende yg universal..setiap org ada cita rasa tersendiri , ada sesiapa x prnh dgr music? angkat tangan!..anda mmg hebat , haha..well , utk aku..music mmg agak penting , kalo aku buat something..kalo boleh biar ada music , baru lynnn..x kira la tgh on9 ke , keje ke..msti kene ada music , huhu..tp , baru2 ni..aku dh kehilangan bende penting dlm hidup aku , waaa...mp4 aku dh ilang , camne la leh ilang..asal gaji masuk je , ada la barang yg nk ilang..ampes la. Aku ni , bkn pendengar music yg universal..so , ada beberapa jenis music yg mmg aku x akan dgr , dangdut , lagu indonesian , dan lagu yang lirik tah ape2...wat sakit telinga je dgr , aku lg suka dgr lagu oldies..mmg dari dlu aku suka oldies , jiran2 aku pn x tau kenapa..maybe sbb boleh menenangkan jiwa , aku suka jgk instrumental , mmg best! tp aku paling suka bila lagu tu dh abis , hahaha..

1 comment:

nik amirah nik zulkifli said...

tau takpe..
aku rasa kalau aku gi mana-mana tak bawak mp4..
aku rasa life aku tak best..even tengah jalan pun. kalau ada music. aku rasa happy beb!

hahahha