Thursday, June 16, 2011

Repetition Is Pengulangan



O-hai strangers, entry kali ni aku nak tulis mende yang aku benci. Boleh kira macam menyampah jugak la. Siapa yang tak setuju dengan entry ni tak payah baca, sebab tak semua manusia sama. Apa yang aku benci, mungkin korang suka, so no hard feelings okay. Korang mesti pernah tgk citer Hantu kak limah balik rumah kan? aku tak faham nape sampai sekarang orang still guna lawak or ayat movie tu yang dah berkurun. Contohnya "Ce cite ce cite" , "kita bako je" "soley soley haramjadahape" and so on. Okay kalau mula2 dengar ayat macam tu rasa kelakar la, tapi kalau dah sampai 7 bulan pun asyik dengar lawak tu. aku rasa sangat ANNONYING sebab aku ni tak suka mende yang ulang2. Kalau lagu best sehari dengar sampai 10 kali aku pun rasa nak mati je dengar, please cari lawak baru, get over with it okay? . IT'S NOT FUNNY ANYMORE :)

No comments: